Insolvenční poradenství & služby
Zajišťovací, evidenční, skladovací, správní a archivační služby
Analyticko-poradenská činnost |
-
analýza účetnictví
-
analýza smluvních vztahů
-
forenzní audity
-
vedení účetnictví a daňové poradenství
Nabízené poradenství a analýzy pro insolvenční správce je možno chápat ve dvou rovinách, kdy první je hloubková analýza situace v podniku a druhou převzetí vedení účetní agendy, včetně daňového poradenství.
Naše působení zpravidla začíná asistencí při přebírání účetnictví dlužníka v úpadku, kdy naši experti v první fázi posuzují soulad s účetními zásadami dle zákona o účetnictví, tedy zejména zda je účetnictví správné, úplné, průkazné, srozumitelné a poskytuje věrný a poctivý obraz o finanční situaci účetní jednotky. V případě zjištění závažných pochybení, implikujících podezření záměrného a významného poškození věřitelů, zpracováváme komplexní forenzní audit.
Objevují se i případy, kdy účetnictví není k dispozici vůbec a je tedy nutno provést z dostupných podkladů tzv. rekonstrukci účetnictví. Dále se zaměřujeme na analýzu smluvních vztahů, zejména zda nejsou uzavřeny účelově a za nápadně nevýhodných či zvýhodňujících podmínek. V dalším kroku, kdy zpravidla dochází k zmapování majetkové podstaty, dohledávají naši analytici hmotný i nehmotný majetek evidovaný v účetnictví za relevantní období.
Zmapováním situace podniku však spektrum námi nabízených služeb teprve začíná, dále nabízíme komplexní převzetí vedení účetnictví, včetně fakturace, podávání daňových přiznání, daňového poradenství a reportingu.
Zajišťovací, evidenční, skladovací, správní a archivační služby |
-
fyzické zajišťování věcí náležejících do majetkové podstaty
-
inventarizace movitých a nemovitých věcí náležejících do majetkové podstaty
-
vyklízecí a stěhovací práce
-
uskladnění ve vlastním skladovém areálu nebo v místě dle pokynu insolvenčního správce
-
údržba a správa nemovitého majetku
-
třídění dokumentů, skartace, archivace
V rámci poskytování komplexních služeb pro insolvenční správce nabízíme fyzickou inventarizaci majetkové podstaty, její zajištění, převoz a uskladnění v prostorách našeho skladu případně dle pokynu správce. Naše společnost pro tyto účely disponuje skladovými prostory v Praze o celkové ploše přes 2300 m2. Výhodou pro IS je pružnost nájemního vztahu, kdy jsou zohledněny potřeby správce a nájem je možno účtovat i po jednotlivých dnech a lze flexibilně přizpůsobovat nájemní smlouvy, ve vztahu k portfoliu dlužníků spravovaných insolvenčním správcem. Dále nabízíme kompletní facility management nemovitého majetku a archivační služby.
Realizační činnost |
-
organizace výběrových řízení na prodej movitého a nemovitého majetku
-
přímý prodejmovitého nemovitého majetku
-
dobrovolné dražby
-
pronájmy
-
oceňování movitého a nemovitého majetku
-
oceňování podniku
-
oceňování a organizace výběrových řízení na prodej pohledávek
Při organizaci výběrových řízení klademe vysoký důraz na otevřenost a transparentnost. Podmínky zpracovávají odborníci se znalostí zákona o zadávání veřejných zakázek a jsou konzultovány s insolvenčním správcem, výborem věřitelů či zajištěnými věřiteli. Vysokých výnosů z realizace se nám daří dosahovat zejména díky bohatým zkušenostem z realitního trhu v České republice. Oceňování movitého a nemovitého majetku a podniku provádíme ve spolupráci s autorizovanými znalci.